To widzimy się jutro w Krakowie
[O1] twardniejące węże
Zwiń
X
-
[O1] twardniejące węże
Witam. Chciałbym sie doradzić w pewnej sprawie. Otoż zauważyłem ze na rozgrzanym i uruchomionym silniku wąż od układu chłodzenia (ten ktory znajduje sie obok akumulatora)jest dosyć twardy tzn nie da sie go scisnąc do konca tak jak ma to miejsce np na wylaczonym silniku badz przy odkreconym korku od zbiornika wyrownawczego. można go jedynie troche scisnąć ale niezbyt wiele. Zastanawiam sie czy tak ma byc czy może cos z uszczelka pod glowica nie tak :roll: wymieniana byla jakies 5 tys km temu i moze cos znowu sie pierniczy :cry:Elegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
-
-
Po to układ chłodzenia jest obiegiem zamkniętym, żeby panowało tam wyższe cisnienie od atmosferycznego, dzieki temu płyn moze osiągać temp. powyżej 100 stopni bez wrzenia, pewnie slyszałeś kiedyś o samowarze, w ktorym można gotowac szybciej. Jeżeli podczas jazdy płyn nie wydostaje się z zakręconego zbiornika wyrownawczego i silnik utrzymuje normalną temp. nie przegrzewa się, to zjawisko jest zupelnie normalne
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kuryniosamowarze, w ktorym można gotowac szybciej.
nie szłyszałem o samowarze takim
za to słyszałem o szybkowarze :lol:->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Re: twardniejące węże
Zamieszczone przez oziemiWitam. Chciałbym sie doradzić w pewnej sprawie. Otoż zauważyłem ze na rozgrzanym i uruchomionym silniku wąż od układu chłodzenia (ten ktory znajduje sie obok akumulatora)jest dosyć twardy tzn nie da sie go scisnąc do konca tak jak ma to miejsce np na wylaczonym silniku badz przy odkreconym korku od zbiornika wyrownawczego. można go jedynie troche scisnąć ale niezbyt wiele. Zastanawiam sie czy tak ma byc czy może cos z uszczelka pod glowica nie tak :roll: wymieniana byla jakies 5 tys km temu i moze cos znowu sie pierniczy :cry:
Jeśli nadal jest twardy, masz problem
Jeśli mięknie, wszystko jest ok.
Pozdrowww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZoltarTest na twardość węża zrób na wyłączonym 1-2 godziny temu silniku
Jeśli nadal jest twardy, masz problem
Jeśli mięknie, wszystko jest ok.Elegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
Komentarz
-
Komentarz